Известие

Collapse
No announcement yet.

смяня ня 166-та с Тезис

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • смяня ня 166-та с Тезис

    Здравейте,
    Обмислям да сменя 166-та с Тезис. Искам да попитам някой от вас може ли да ме ориентира какъв приблизителен разход на гориво би имал 3000 кубиковият бензинов мотор преработен на газ в Италия (моля не ми препоръчвайте дизелите). И разбира се къде са слабите места на тези автомобили.
    Предварително благодаря!

  • #2
    Слаби места са няколко...
    едното е окачването което е с цената на една старичка 166-ца,и автомата които е с цена за ремонт колкото средно запазена 166-ца.
    За разход пусни едно лично на колегата leketo84.

    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F2%E5%E7%E8%F1
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      Е преди 8 години когато купих 166-та и с нея беше така.

      Comment


      • #4
        Така е,предполагам че се досещаш че 166-та като топ модел за онези години и уж лимузина е на светлинни години от Тезиса.
        Аз лично много го харесвам ама сега успях да си купя дънки.За Тезис нямам та...и.

        Иначе ти пожелавам успех.Тук от форума информация от първа ръка само от leketo84 казва се Любо.Изключителен симпатяга.
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
          Така е,предполагам че се досещаш че 166-та като топ модел за онези години и уж лимузина е на светлинни години от Тезиса.
          Аз лично много го харесвам ама сега успях да си купя дънки.За Тезис нямам та...и.

          Иначе ти пожелавам успех.Тук от форума информация от първа ръка само от leketo84 казва се Любо.Изключителен симпатяга.
          Имаш предвид, че Тезиса е по-висок клас предполагам? Защото за мене е така.

          Comment


          • #6
            Тезиса е наистина уникален автомобил,но както и в други теми е коментирана има някои гени ални решения и други които биха те накарали да се гръмнеш.Аз за разход на газ мога да съм полезен,че мотора на Тезиса е същия само че моята не е автомат.Градско 20-22 литра и извънградско 11-12.5 литра газ.Погледни в Lancia форума,там си има тема за Тезис.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
              Тезиса е наистина уникален автомобил,но както и в други теми е коментирана има някои гени ални решения и други които биха те накарали да се гръмнеш.Аз за разход на газ мога да съм полезен,че мотора на Тезиса е същия само че моята не е автомат.Градско 20-22 литра и извънградско 11-12.5 литра газ.Погледни в Lancia форума,там си има тема за Тезис.
              Гледах нищо конкретно няма там.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от sergo11 Покажи съобщение
                Имаш предвид, че Тезиса е по-висок клас предполагам? Защото за мене е така.
                Така де... на светлинни години е от Тезиса ама назад
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #9
                  Имам инфо от един познат полицай, че Ланча Тезис е на челно място в класацията за спрени от движение коли поради лош външен вид

                  Това в кръга на шегата

                  Слабо място - на първо четене скъпи и трудни за намиране части по окачването + дребни и не толкова дребни проблеми с електрониката, с която тая ланча е натъпкана + висок разход на гориво (еле па с автомат)...
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    http://www.cars.bg/c542683 колега тази ли имаш напредвид много запазена се вижда
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                    Comment


                    • #11
                      Тази наистина ижглежда добре,но все пак трябва да си види на място.Да частите са скъпи че произведените коли не са много и не представляват интерес за повечето производители на авточасти,тоест само оригинални,трудно се намират алтернативни,иначе пак ще кажа страхотна кола,имам познат с дизелова и съм я карал многократно.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                        Тезиса е наистина уникален автомобил,но както и в други теми е коментирана има някои гени ални решения и други които биха те накарали да се гръмнеш.
                        Хубу де, я някой да ги каже тия решения че чак ми стана интересно.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Нещо парктроник не виждам... А това си трябва с таз кола.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Хубу де, я някой да ги каже тия решения че чак ми стана интересно.....
                            Гениално тъпо е това, че колата е отвратителна за работа. Много малък преден кош. А иначе като окачване до голяма степен е копирано от Ауди. Но липсва двойното предаване и голямите мотори на Ауди.

                            Тезиса е много скъпо направен, но е неуспешен, защото няма как да влезе в баш високия клас заради недостатъчна гама от мотори и само предното си предаване. Цената като нов е била доста висока, като за най-високите класове на немските конкуренти, а вътрешния обем, не е чак като при немците.

                            Иначе като за втора ръка е готина, комфортна кола с много скъпи атериали в салона, но и скъпа за поддръжка.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #15
                              И мяза на кит кашалот........
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X